Заповед № РД – 12 - 357 за класиране на участниците в открит конкурс за „Добив на дървесина до временен склад от общински горски територии” за обект № 6/2016, землище с. Горталово
2548
З А П О В Е Д
№ РД – 12 - 357
град Плевен, 01.08.2016 г.
за класиране на участниците в открит конкурс
за „Добив на дървесина до временен склад от общински горски територии”
за обект № 6/2016, землище с. Горталово,
отдел 280, подотдел „с1” /стар „и1”/, попадащ в имот с номер 089113,
и определяне на изпълнител
На основание чл. 23, ал. 1, т. 1 от Наредбата за условията и реда за възлагане изпълнението на дейности в горските територии - държавна и общинска собственост, и за ползването на дървесина и недървесни горски продукти, и отразени резултати в утвърден на 29.07.2016 г. Протокол на комисия, назначена със Заповед № РД-12-348 от 21.07.2016 г. на арх. Невяна Иванчева – Зам. кмет на Община Плевен, за разглеждане офертите и класиране на участниците в открит конкурс с предмет „Добив на дървесина до временен склад от общински горски територии” /открит със Заповед № РД-12-314/06.07.2016 г./, и на основание чл. 44, ал. 2, във връзка с чл. 44, ал. 1, т. 1 от ЗМСМА
О Б Я В Я В А М:
1. Класирани участници:
Първо място – „ДЪБ 2013” ЕООД, ЕИК 202324266, със седалище и адрес на управление: гр. Плевен, ул. „Д-р Г. М. Димитров” № 73, представлявано от Петя Истилиянова Цветкова – управител, с обща стойност за обекта – 3094,00 лв. /три хиляди деветдесет и четири лева/ без ДДС и единична цена за добив на 1 пл. куб. м – 17,00 лв. /седемнадесет лева/ без ДДС.
Второ място – няма класиран участник.
2. Определям за спечелил участник: „ДЪБ 2013” ЕООД.
3. Допускам предварително изпълнение поради наличие на единствен участник в процедурата и на основание чл. 35, ал. 1, във връзка с чл. 35, ал. 3, т. 2 от Наредбата за условията и реда за възлагане изпълнението на дейности в горските територии - държавна и общинска собственост, и за ползването на дървесина и недървесни горски продукти да се сключи писмен договор със спечелилия единствен участник в 7-дневен срок от датата на издаване на настоящата заповед след представяне на:
1/ удостоверение от НАП, че участникът няма парични задължения към държавата, установени с влязъл в сила акт на компетентен държавен орган, издадено до 1 /един/ месец преди датата на сключване на договора – оригинал или нотариално заверено копие или заверено от участника копие, и представяне на оригинала за сравнение;
2/ документ за внесена или учредена в полза на Възложителя гаранция за изпълнение на договора в размер на 154,70 лв. /сто петдесет и четири лева и седемдесет стотинки/;
3/ свидетелство за съдимост на управителя на спечелилия участник, издадено до 6 /шест/ месеца преди датата на сключване на договора - оригинал или заверено от кандидата копие и представяне на оригинала за сравнение;
4/ списък на наетите от Изпълнителя лица за работа в обекта, с подпис на управителя, и печат. Наетите лица трябва да са инструктирани от Изпълнителя относно правилата за безопасен труд.
4. Копие от настоящата Заповед да се публикува на интернет страницата на Община Плевен и да се съобщи на заинтересованите лица по реда на чл. 61 от АПК.
5. Настоящата заповед подлежи на обжалване от заинтересованите лица в 14-дневен срок по реда на АПК.
6. Контрол по изпълнение на Заповедта възлагам на инж. Петър Петров – главен експерт в сектор „Земеделие и гори” в Община Плевен.
АРХ. НЕВЯНА ИВАНЧЕВА
Зам. кмет на Община Плевен
Съгласно Заповед № РД-10-2066 от 30.11.2015 г. на Кмета на Община Плевен