ЧЕЗ ВЪЗСТАНОВЯВА ОБИЧАЙНОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА ЦЕНТРОВЕТЕ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

4457

ЧЕЗ ВЪЗСТАНОВЯВА ОБИЧАЙНОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА ЦЕНТРОВЕТЕ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

     От днес – 26 май, центровете за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България ще осъществяват своята дейност с потребители в обичайното си работно време. От 16 март до момента, работното време на клиентските центрове бе временно променено поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на извънредното положение.

 Във всички центрове за клиенти ще продължат да се спазват противоепидемичните мерки. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване на потребители, включително използване на лични предпазни средства от служители и клиенти. Обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на ЧЕЗ. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. Компанията призовава гражданите да бъдат търпеливи, ако се налага изчакване извън сградите.

     Информация за адресите и работното време на центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да се получи на информационна линия 0 700 10 010, както и на сайтовете cez.bg и cez-rp.bg.  

      В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт – информационна линия 0700 10 010, имейли info@cezelectro.bg и klienti@cez-rp.bg, корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg  и @www.cez.bg.

       Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция „Е-услуги“. В „Е-услуги“ клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и др.

Свалете в PDF

Още новини Всички новини

Национална среща събра в Плевен социални работници, приемни родители и деца от приемни семейства

Национална среща събра в Плевен…

четвъртък, 16 октомври 2025
116

Този петък: Фермерският пазар в Плевен с октомврийско издание

Този петък: Фермерският пазар в…

четвъртък, 16 октомври 2025
82

Новите изисквания за здравни кабинети във всички детски градини и училища обсъдиха на среща в Община Плевен

Новите изисквания за здравни кабинети…

четвъртък, 16 октомври 2025
156

Проектното предложение на Община Плевен за основен ремонт на площадките за хвърляне на диск и чук, на копие и за тласкане на гюле спечели финансиране от Министерство на спорта

Проектното предложение на Община Плевен…

четвъртък, 16 октомври 2025
145