Конкурс за длъжността Главен експерт в отдел „Разработване на проекти” при Община Плевен
2999
О Б Я В А
ОБЩИНА ПЛЕВЕН, ОБЛАСТ ПЛЕВЕН, ПЛ. ВЪЗРАЖДАНЕ №2
На основание чл.10а, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За длъжността Главен експерт в отдел „Разработване на проекти” при Община Плевен;
I. КОНКУРСЪТ СЕ ОБЯВЯВА ЗА ДВЕ ЩАТНИ БРОЙКИ;
II. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
- Да са български граждани, граждани на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- Да са със завършено висше образование (икономическо); образователно- квалификационна степен „бакалавър", не по малко от 2 (две) години професионален опит, да нямат налагано дисциплинарно наказание – „уволнение”, освен ако е заличено;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, освен ако не са реабилитирани;
- Да не са лишавани по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност;
- Минимален ранг за длъжността IV младши;
- Допълнителни изисквания:
- Компетентност, свързване с познаване на нормативни актове;
- Организационна компетентност;
- Комуникационна компетентност;
- Компютърна компетентност;
III. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА.
Конкурсът ще се проведе по реда на раздел II от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители, чл. 24, т.1 – решаване на тест и провеждане на интервю с постигналите на теста минимален изискуем резултат.
IV. Кандидатите подават писмено заявление за участие в конкурса ( Приложение 2 към чл.17, ал.1 от НПКДС). Към заявлението се прилагат следните документи:
- Декларация от лицето, че е:
- пълнолетен български гражданин, граждани на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;
- не е поставен под запрещение
- не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода
- не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства.
2.Копия от документи за завършено висше образование (икономическо); образователно- квалификационна степен „бакалавър",
3. Автобиография;
4. Копие от трудова / служебна книжка;
- Медицинско свидетелство;
- Свидетелство за съдимост;
Копията на документите се представят в цялост / от първа до последна страница /, като условие за допускане до конкурса.
КРАТКО ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Длъжността Главен експерт в отдел „РП” при Община Плевен, съгласно утвърдена длъжностна характеристика е под прякото ръководство на Началник отдел „РП”. Основна цел – Разработване на проекти и програми от различно естество и в различни области на интервенция; управление на проектния цикъл в контекста на организация, координация и изпълнение на процесите по идентифициране на проектни идеи, както и цялостната подготовка на инвестиционните намерения като проектни предложения – изготвяне на пълен пакет документи (апликационна форма и съпътстващите я приложения, др.), с оглед кандидатстване пред различни финансови органи/инструменти – фондове на ЕС и/или международни и национални финансови институции и донорски организации за привличането на външно за организацията финансиране за реалното им последващо изпълнение.
и дирекциите, включително изготвянето на проекти на договори, заповеди, проекти на нормативни актове и др. Преки задължения – Осъществява дейности съгласно утвърдена длъжностна характеристика. Минималното основно месечно възнаграждение за длъжността, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, ниво ЕН 5, степен 4 е 600,00 лв.
Документите по т. IV се подават лично или чрез пълномощник в Център за административно обслужване при Община Плевен в срок от 10 (десет) работни дни от датата на публикуване на обявата.
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса, ще се поставят на таблото за обяви и съобщения в Център за административно обслужване.