ОБЩИНА ПЛЕВЕН ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ За Регионален център за ранна интервенция на уврежданията – Плевен
2579
ОБЩИНА ПЛЕВЕН
ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
За Регионален център за ранна интервенция на уврежданията – Плевен
Във връзка с изпълнението на проект „Продължаване дейността на Регионален център за ранна интервенция на уврежданията – Плевен“, по Договор № BG05M9OP001-2.004-0019-C01, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие“ на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Община Плевен обявява подбор на персонал за следните длъжности:
- Психолог – 1 /една/ позиция – непълно работно време (4 часа дневна заетост) в услугата „Ранна интервенция на уврежданията“
- Рехабилитатор/ кинезитерапевт - пълно работно време в услугата „Ранна интервенция на уврежданията“
- Медиатор – 1/една/ позиция – пълно работно време в услугата „Ранна интервенция на уврежданията“
- Медицинска сестра – 1 /една/ позиция – непълно работно време (4 часа дневна заетост) в услугата „Здравна детска консултация“
- ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
- Добри комуникативни умения, мотивация за работа в екип;
- Готовност за работа с деца с увреждания и техните семейства;
- Кандидатите да не са поставени под запрещение, да не са осъждани, да не са лишени по съответен ред от правото да заемат длъжността, за която кандидатстват;
- СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
- Психолог
- Образование – завършена образователна степен бакалавър/ магистър с професионално направление „Психология”;
- Професионален опит не по-малък от 2 години в областта на здравните, образователните или социалните дейности;
- Да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца, закрилата на детето, социалните услуги и предучилищната подготовка;
- Компютърна грамотност – Microsoft Office; Internet;
- Рехабилитатор / кинезитерапевт
- Образование – завършена образователна степен професионален бакалавър, бакалавър, магистър, медицинско образование с професионална квалификация „Рехабилитатор/кинезитерапевт”/ „Медицинска рехабилитация и ерготерапия“;
- Професионален опит – не се изисква;
- Познаване на нормативната уредба в областта на закрилата на детето и социалните услуги;
- Компютърна грамотност – Microsoft Office; Internet;
- Медиатор
- Завършено средно образование;
- Да са родители на деца с увреждане - „експерти от опит”*, или да имат медицинска квалификация, или да отглеждат дете с увреждане;
- Компютърна грамотност – Microsoft Office; Internet;
* Родителите – експерти от опит са родители на деца с увреждане, чувствителни и съпричастни към проблемите на деца с проблеми в развитието и техните близки.
- Медицинска сестра в услугата „Здравна детска консултация“
- Образование – образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – „медицинска сестра“;
- Професионален опит – не по-малък от 1 година в областта на здравните дейности;
- Да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца;
- Компютърна грамотност – Microsoft Office; Internet;
Забележка: За документ, удостоверяващ компютърна грамотност ще се считат и часовете по информационни технологии/информатика от дипломата за завършено образование.
ЩЕ СЕ СЧИТА ЗА ПРЕДИМСТВО:
- Практически опит в работа с деца с увреждания и техните семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
- Да познават спецификата на социалната работа с деца с увреждания и техните родители и др.
- Да познават Методическото ръководство за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията”
- ДОКУМЕНТИ ЗА УЧАСТИЕ В ПОДБОРА НА ПЕРСОНАЛ:
- Заявление за кандидатстване за работа – по образец – Приложение 1;
- Професионална автобиография (CV) – по образец – Приложение 2;
- Декларация за обработка на личните данни на кандидата – по образец – Приложение 3;
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността за която кандидатства – по образец – Приложение 4;
- Копия на документи, удостоверяващи трудов стаж и/или опит в съответната сфера;
- Копие от диплома за завършено образование;
- Копие на документ за самоличност;
- Други приложими документи /удостоверения, сертификати за преминати обучение и др./;
- ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ. СРОК И МЯСТО НА ПОДАВАНЕ
Документи се подават в 30 дневен срок, считано от 20.12.2016 г., в Център за административно обслужване на граждани на Община Плевен / адрес: гр. Плевен, пл. Възраждане № 4 /.
ВАЖНО! Документите с поставят в запечатан плик, на който трябва да бъде изписано име, адрес и телефон за връзка на кандидата, посочва се името на проекта, услугата и длъжността за която кандидатства. /напр. проект „Продължаване дейността на РЦРИУ – Плевен“, кандидат за длъжност ………………………….. в услугата „…………………………………………“/
При кандидатстване за повече от една длъжност, се представят отделни комплекти с документи за всяка позиция.
Всички документи, които трябва да бъдат подадени, могат да бъдат изтеглени от електронната страница на Община Плевен – www.pleven.bg.
- НАЧИН НА ИЗВЪРШВАНЕ НА ПОДБОРА
- Със Заповед на Кмета на Община Плевен се сформира комисия, която да разгледа и оцени всички постъпили документи
- До събеседване няма да се допускат кандидати, които не се представили всички изискуеми документи в срок, или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията
- Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъдат обявени на електронната страница на Община Плевен
- Комисията, назначена от Кмета на Община Плевен провежда събеседване с допуснатите кандидати с цел да се установят професионалните и личностни им качества.
- Протоколът с резултатите от събеседването се обявява на електронната страница на Община Плевен
- С класираните на първо място кандидати се сключва срочен трудов договор
За допълнителна информация:
Тодор Еленков – Ръководител на проекта
Телефон за връзка: 064/881-314