ОБЩИНА ПЛЕВЕН ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР” НА ДОМ ЗА СТАРИ ХОРА – С. БОХОТ

1212

 

НА ОСНОВАНИЕ ЗАПОВЕД № РД-10-1460 ОТ 03.09.2024 г. НА КМЕТА НА ОБЩИНА

ПЛЕВЕН

 

ОБЩИНА ПЛЕВЕН ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР

ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР” НА ДОМ ЗА СТАРИ ХОРА – С. БОХОТ

 

  Място за изпълнение на длъжността:  общ. Плевен, с. Бохот, ул. „Пирогов“ № 6.

  Работно време - 8 ч.пълен работен ден

 

I. Изисквания към кандидатите:

       1. Да са български граждани;

       2. Да са със завършено висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър”/ „магистър” от всички области на висше образование без „Аграрни науки и ветеринарна медицина” и „Сигурност и отбрана”;

      3. Да нямат налагано дисциплинарно наказание – „Уволнение”, освен ако е заличено;

      4. Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, освен ако са реабилитирани;

      5. Да не са лишавани по съдебен път от правото да заемат съответната длъжност;

      6. Да имат професионален опит – минимум 5 години в социалната сфера или здравеопазването.

 

 II. Необходими документи:

  1. Заявление за кандидатстване по образец - Приложение № 1;
  2. Професионална автобиография на български език (CV) - Приложение № 2;
  3. Декларация за съдимост на кандидата - Приложение № 3;
  4. Декларация за съгласие за съхранение и обработка на личните данни на кандидата - Приложение № 4;
  5. Декларация за обстоятелствата по чл. 107а, ал.1 от КТ - Приложение № 5;
  6. Копия на документи за придобита специалност и образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации и др.;
  7. Документ, доказващ професионален опит;
  8. Двугодишна програма за развитие на социалната услуга.

Съдържанието на програмите да не надхвърля пет печатни страници, с шрифт Times New Roman – 12.

 

III. Срок и място за подаване на документи:

Заинтересованите кандидати следва да подадат документи за кандидатстване в срок:

8:30 часа на 05.09.2024 г. до 17:00 часа на 04.10.2024 г.

Документите за участие се подават в Центъра за административно обслужване на граждани на Община Плевен – пл. „Възраждане” № 4, лично или чрез пълномощник с нотариално заверено пълномощно.

Документите се подават в запечатан плик с надпис: „Подбор за заемане длъжността „Директор” на Дом за стари хора – с. Бохот“ и посочени трите имена на кандидата, адрес, телефон и e-mail.

IV. Етапи  на подбора - Процедурата по подбор се провежда от комисия, определена със Заповед на Кмета на община Плевен.

Етап 1 - Допускане по документи на кандидатите и оценяване на представените програми

Комисията се запознава с представените в посочения срок документи и допуска до участие в следващия етап на подбора тези кандидати, които отговарят на изискванията за заемане на длъжността.

1. Разглеждане и оценка на програмите за развитие на социалната услуга на допуснатите кандидати.

Програмите се оценяват по следните критерии:

           - степен на реална приложимост на поставените цели и задачи на социалната услуга;

           -  съответствие на програмата с нормативната уредба;

           - съответствие на формулираните цели и задачи с вида на социалната услуга и с предмета на дейност.

 Етап 2 - Събеседване с допуснатите кандидати

Събеседването включва въпроси, целящи да покажат познания в сферата на социалното и трудово законодателство, професионални способности, комуникативни умения и мотивация за изпълнение на длъжността.

Всеки кандидат се оценява индивидуално от Комисията, чрез формуляр за индивидуална оценка от събеседване с кандидата.

Етап 3 - Класиране

Оценката за крайното класиране е по шестобалната система с точност до първи знак след десетичната запетая. Максималната оценка е 6.00 и е средноаритметична от оценките на програмата за развитие на социалната услуга и събеседването.

Класирането на кандидатите се извършва по низходящ ред на оценките.

При наличие на еднакви резултати, предимството е за кандидата с по-висока образователно- квалификационна степен /ОКС/, а  при еднакви ОКС – с по-голям  професионален опит.

Комисията изготвя Протоколи на резултатите от класирането и предложение до Кмета на Община Плевен за сключване на трудов договор с кандидата, класиран на първо място.

Комисията изготвя Протоколи за всички етапи. Извлечения от протоколите се публикуват на сайта на Община Плевен.

            

Неделима част от настоящата обява са следните образци на документи:

  • Заявление за кандидатстване по образец /Приложение № 1/
  • Автобиография по образец /Приложение № 2/
  • Декларация по образец /Приложение № 3/
  • Декларация за съгласие за съхранение и обработка на личните данни на кандидата /Приложение № 4/
  • Декларация за обстоятелствата по чл. 107а, ал.1 от КТ /Приложение № 5/