Обява за подбор на персонал по проект „Иновативни здравно – социални услуги на територията на община Плевен”
1253
ОБЩИНА ПЛЕВЕН
ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
В изпълнение на проект „Иновативни здравно – социални услуги на територията на община Плевен”, по Процедура BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно – социални услуги“ финансирана по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, Община Плевен обявява следните работни места:
I. „Домашен санитар“ по проект „Иновативни здравно – социални услуги на територията на община Плевен” - 30 позиции на пълно работно време 8 ч.
II. Изисквания за заемане на длъжността и основни задължения:
Минимални изисквания:
- Образователна степен –придобито средно/основно образование;
- Сертификат за успешно преминато обучение по предходни проекти със същата насоченост е предимство;
- Професионален опит – не се изисква. Опитът в предоставянето на сходни услуги се счита за предимство.
Специфични изисквания:
- умения и нагласа за работа с лица с увреждания и възрастни хора
- добро психическо и физическо здраве, емоционална устойчивост
- добри комуникативни умения, висока мотивация за работа в екип;
- отговорност, конфиденциалност, своевременност;
- зачитане на достойнството и личността;
- зачитане правото на изразяване на мнение и изслушване;
- индивидуален подход на предоставяните грижи;
- проява на толерантност и разбиране, относно многообразните потребности на потребителя.
III. Документи за кандидатстване:
- Документ за самоличност (за справка);
- Професионална автобиография;
- Декларация по чл. 107 а, ал. 1 от Кодекса на труда;
- Декларация за обработка на лични данни;
- Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
- Декларация от кандидата, относно работа на втори трудов договор;
- Копие от документ за завършено образование;
- Копие от документ за допълнителна квалификация (за длъжностите за които се изисква);
- Копие от трудова книжка, или друг документ доказващ професионален опит;
- Копие от документ за компютърна грамотност, или копие от диплома с часове по информатика (за длъжностите за които се изисква);
- Други документи по преценка на кандидата, които го удостоверяват допълнителни знания, умения и опит.
IV. Подаване на документи.
Документите се подават лично, чрез упълномощено лице, по пощата или по куриер в офиса на услугата находящ се на адрес: гр. Плевен, бул. „Русе” № 1, ет.1, офис 2.
V. Срок за кандидатстване:
ОТ ДАТАТА НА ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВАТА ДО НАБИРАНЕ НА НЕОБХОДИМИЯ БРОЙ ЛИЦА, ДОСТАВЧИЦИ НА УСЛУГА.
Подборът на кандидатите ще се провежда, като на всяко 10-то и 25-то число от месеца ще се разглеждат постъпилите документи в два етапа:
- Запознаване на Комисията с документите
- Провеждане на събеседване с допуснатите кандидати
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на сайта на Община Плевен.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат информирани за датата и часа за провеждане на събеседване чрез публикувана информация на сайта на община Плевен и по телефона.
С одобрените кандидати се сключва срочен трудов договор, за срока на изпълнение на проекта.
Образците на заявленията са достъпни към настоящата обява в сайта на Община Плевен www.pleven.bg и в офиса на проекта гр. Плевен, бул. „Русе” № 1, ет.1, офис 2.
За допълнителна информация:
тел. 064/600 – 260
тел. 064/800 – 036 – офис на проекта