Обява за подбор на персонал по проект „Иновативни здравно – социални услуги на територията на община Плевен”

1253

ОБЩИНА ПЛЕВЕН

 

ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

 

В изпълнение на проект „Иновативни здравно – социални услуги на територията на община Плевен”, по Процедура BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно – социални услуги“ финансирана по  Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, Община Плевен обявява следните работни места:

 

 

I. „Домашен санитар“ по проект „Иновативни здравно – социални услуги на територията на община Плевен” - 30 позиции на пълно работно време 8 ч.

II. Изисквания за заемане на длъжността и основни задължения:

Минимални изисквания:

  • Образователна степен –придобито  средно/основно образование;
  • Сертификат за успешно преминато обучение по предходни проекти със същата насоченост е предимство;
  • Професионален опит – не се изисква. Опитът в предоставянето на сходни услуги се счита за предимство.

Специфични изисквания:

  • умения и нагласа за работа с лица с увреждания и възрастни хора
  • добро психическо и физическо здраве, емоционална устойчивост
  • добри комуникативни умения, висока мотивация за работа в екип;
  • отговорност, конфиденциалност, своевременност;
  • зачитане на достойнството и личността;
  • зачитане правото на изразяване на мнение и изслушване;
  • индивидуален подход на предоставяните грижи;
  • проява на толерантност и разбиране, относно многообразните потребности на потребителя.

 

III. Документи за кандидатстване:

  1. Документ за самоличност (за справка);
  2. Професионална автобиография;
  3. Декларация по чл. 107 а, ал. 1 от Кодекса на труда;
  4. Декларация за обработка на лични данни;
  5. Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства;
  6. Декларация от кандидата, относно работа на втори трудов договор;
  7. Копие от документ за завършено образование;
  8. Копие от документ за допълнителна квалификация (за длъжностите за които се изисква);
  9. Копие от трудова книжка, или друг документ доказващ професионален опит;
  10. Копие от документ за компютърна грамотност, или копие от диплома с часове по информатика (за длъжностите за които се изисква);
  11. Други документи по преценка на кандидата, които го удостоверяват допълнителни знания, умения и опит.

IV. Подаване на документи.

Документите се подават лично, чрез упълномощено лице, по пощата или по куриер в офиса на услугата находящ се на адрес: гр. Плевен, бул. „Русе” № 1, ет.1, офис 2.

V. Срок за кандидатстване:

      ОТ ДАТАТА НА ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВАТА ДО НАБИРАНЕ НА НЕОБХОДИМИЯ БРОЙ ЛИЦА, ДОСТАВЧИЦИ НА УСЛУГА.

Подборът на кандидатите ще се провежда, като на всяко 10-то и 25-то число от месеца ще се разглеждат постъпилите документи в два етапа:

  • Запознаване на Комисията с документите
  • Провеждане на събеседване с допуснатите кандидати

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на сайта на Община Плевен.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат информирани за датата и часа за провеждане на събеседване чрез публикувана информация на сайта на община Плевен и по телефона.

С одобрените кандидати се сключва срочен трудов договор, за срока на изпълнение на проекта.

Образците на заявленията са достъпни към настоящата обява в сайта на Община Плевен www.pleven.bg и в офиса на проекта гр. Плевен, бул. „Русе” № 1, ет.1, офис 2.

За допълнителна информация:

тел. 064/600 – 260

тел. 064/800 – 036 – офис на проекта