Обява за свободно работно място в КСУДС, звено ЦОП за длъжността работник поддръжка

484

Комплекс за социални услуги за деца и семейства – при Община Плевен, открива процедура за подбор на персонал, за звено ЦОП за следната вакантна длъжност:

РАБОТНИК ПОДДРЪЖКА – 1 БР.

 

I. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА - Позицията е на непълно работно време - 4 часа.

1. Поддържа в изправност поверените му съоръжения и устройства, като осигурява правилната им и непрекъсната експлоатация.

2. Извършва цялостна подготвителна дейност, необходима за ремонт и поддръжка на сградата.

3. Осигурява надеждна и безаварийна работа, правилна експлоатация и своевременен ремонт на видовете оборудване, машини и приспособления за които отговаря;

4. Следи за състоянието и за изправността на предоставената му техника, инструменти и материали и се грижи за тяхното правилно използване.

5. Анализира причините за аварии, като разработва мероприятия за предотвратяването им;

6. Следи работата на устройствата и съоръженията, извършва технически прегледи и профилактика.

7. Постоянно следи за състоянието на сградите и помещенията на Комплекса.

8. Извършва строителни и довършителни работи по ремонта и поддръжката на сградния фонд и помещенията на Комплекса.

9. Присъства при извършване на предварително съгласувани строителни и ремонтни работи, засягащи поддържаните от него съоръжения.

10. Прави заявки за необходимите материали и консумативи необходими за поддръжката на сградите.

 

II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА

1. Минимална степен на завършено образование – средно;

2. Да нямат налагано дисциплинарно наказание – „Уволнение”, освен ако е заличено;

3. Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, освен ако са реабилитирани;

4. Да не са лишавани по съдебен път от правото да заемат съответната длъжност;

5. Трудов стаж – не се изисква. Предимство е опит при работа с деца.

6. Необходими умения - Умения за бърза и адекватна реакция и вземане на решение в ситуация на криза; Добри комуникативни и социални умения; Умения за организиране на времето; Умения за работа в мултидисциплинарен екип; Добро психическо и физическо здраве и емоционална устойчивост; Инициативност, самоконтрол, толерантност, отговорност; начална компютърна грамотност; Технически умения.

При кандидатстване всеки от кандидатите подава следните документи:

  1. Писмено заявление по образец  /Приложение № 1/;
  2. Автобиография по образец  /Приложение № 2/;
  3. Декларация по образец  /Приложение № 3/;
  4. Декларация за съгласие за съхранение и обработка на личните данни на кандидата /Приложение № 4/;
  5. Декларация по чл.107 „а“ от КТ по образец /Приложение № 5/;
  6. Копия на документи за придобита специалност и образователно- квалификационна степен, допълнителни квалификации и др.;
  7. Копия на документи, удостоверяващи професионален опит.

 

Документите се подават  лично в дните от понеделник до петък, между 09:00 и 16:00 часа,  на адрес:гр.Плевен, ул.”Георги Бенковски” № 61, Център за обществена подкрепа.

КРАЕН СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ –  12:30 часа на 13.12.2024г.

Лице за контакт: Албена Димитрова

Телефон/факс: 064/824–156; gsm: 0879911320

E_mail: ksuds_pleven@abv.bg

 

След изтичане на крайния срок за подаване на документи, Комисия ще извърши предварителен подбор за пълнота на набраните документи. Допуснатите до интервю кандидати ще бъдат уведомени по телефона за точния час и дата на провеждането му. С избрания кандидат ще бъде сключен трудов договор по чл.67,ал.1,т.1 във връзка с чл.70,ал.1 от КТ