Обява за свободно работно място за длъжността "касиер-счетоводител" в Специализирана социална услуга „ Асистентска подкрепа“

683

Специализирана социална услуга „ Асистентска подкрепа“ – при Община Плевен, открива процедура за подбор на персонал, за следната вакантна длъжност:

КАСИЕР- СЧЕТОВОДИТЕЛ – 1 БР.

I. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА - Позицията е на пълно работно време - 8 часа.

  •  Участва в изготвяне заплатите и възнагражденията на наетите лица;
  • Съхранява финансова и счетоводна документация;
  • Приема  документи от кандидатите за социални асистенти за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа”;
  • Отговаря за обмена на информация между НОИ, НАП и «Асистентска подкрепа» Община Плевен.
  • Следи за изтичането и изпълнението на определните срокове по трудов договор.
  • Обработва трудови книжки на наетите лица. 
  • Обработва отпуски на наетите лица.
  • Изготвя удостоверения, служебни бележки, сведения и справки.      
  • Подготвя документи за пенсиониране и трудоустрояване.
  • Води изходяща и входяща кореспонденция на социалната услуга.
  • Контролира изправността на техническите съоръжения и отговаря за своевременният им ремонт.
  • При изпълнение на задълженията си носи отговорност за качеството на извършената работа и опазване на служебна тайна и лични данни.
  • Изпълнява и други задачи, възложени със заповед от работодателя.

 

II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА

1. Минимална степен на завършено образование – Висше, ОКС – Бакалавър, Магистър; . Специалност: «Счетоводство и контрол», «Финанси» или друго икономическо.

2. Да нямат налагано дисциплинарно наказание – „Уволнение”, освен ако е заличено;

3. Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, освен ако са реабилитирани;

4. Да не са лишавани по съдебен път от правото да заемат съответната длъжност;

5. Професионален опит/е предимство /.

6. Необходими умения – Способност да адаптира поведението и подхода си към ситуации и хора с цел постигане на определен резултат; Добри комуникативни и социални умения; Умения за организиране на времето; Умения за работа в екип; Добро психическо и физическо здраве и емоционална устойчивост; Инициативност, самоконтрол, толерантност, отговорност; Компютърна грамотност – Word, Excel, Power Point, Internet, работа със счетоводен софтуер е предимство.

При кандидатстване всеки от кандидатите подава следните документи:

  1. Писмено заявление по образец  /Приложение № 1/;
  2. Автобиография по образец  /Приложение № 2/;
  3. Декларация по образец  /Приложение № 3/;
  4. Декларация за съгласие за съхранение и обработка на личните данни на кандидата /Приложение № 4/;
  5. Декларация по чл.107 „а“ от КТ по образец /Приложение № 5/;
  6. Копия на документи за придобита специалност и образователно- квалификационна степен, допълнителни квалификации и др.;
  7. Копия на документи, удостоверяващи професионален опит.

 Документите за участие се подават в социалната услуга в обявения срок лично или чрез пълномощник с нотариално заверено пълномощно, в запечатан плик с надпис: „За подбор за заемане длъжността Касиер-счетоводител в ССУ „Асистентска подкрепа“ – Община Плевен и посочени трите имена на кандидата, адрес, телефон и e - mail.

 

Документите се подават в дните от понеделник до петък, в работно време от 8:30 ч до 17:00 часа, на адрес: гр. Плевен, бул. „ Русе” № 1, стая № 6 , ССУ „ Асистентска подкрепа“ – Община Плевен.

КРАЕН СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ –  12:30 часа на 05.02.2025г.

Лице за контакт: Стела Шабанска

Телефон/факс: 064/800–402;

E-mail: аs_podkrepa.pleven@abv.bg

 

След изтичане на крайния срок за подаване на документи, Комисия ще извърши предварителен подбор за пълнота на набраните документи. Допуснатите до интервю кандидати ще бъдат уведомени по телефона за точния час и дата на провеждането му.

С избрания кандидат ще бъде сключен трудов договор по чл.67,ал.1,т.1 във връзка с чл.70,ал.1 от КТ